Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga. Moje imię Mariusz, mój znak to SQ9MES. Mieszkam w Olkuszu.
Krótkofalarstwem zajmuję się hobbystycznie, na pasmach pracuje głównie na VHF/UHF/SHF, oraz poprzez amatorskie satelity.
Zaliczone i potwierdzone mam wszystkie aktywne satelity, we wszystkich modach. Sprzęt którego obecnie używam to: Lincoln 1, Icom 820h, Yaesu 857d oraz Alinco DJ-G7.
Moje wideo można obejrzeć na kanale:
http://vimeo.com/sq9mes



czwartek, 4 grudnia 2008

UstawieniaYaesu FT-857D



Postanowiłem stworzyć małą pomoc w formie dokumentu, czyli instrukcję do Yaesu FT-857 być może się przyda tym bardziej że funkcji jest dosyć sporo bo bez mała setka ,91 dokładnie do tego dochodzi szybkie menu oraz wielofunkcyjność przycisków. Na bieżąco będę się starał uzupełniać dane w dokumencie,  nadmienię że autorem tłumaczenia z angielskiego jest kolega Paweł SQ8ERP i za pozwoleniem autora publikuje jako dokument dla osób które nie posiadają polskiej instrukcji. Zdjęcia screeny i dodatkowe opisy są mojego autorstwa jako dodatek ułatwiający zrozumienie obsługi radia.
Instrukcję można pobrać jako pdf.

 

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Witaj

Całkiem ładna kolekcja QSO via SAT :)

Gratuluję i życzę dalszych sukcesów i dalekich DX'ów :)

A swoją drogą, jak sam się ciut bardziej wyposażę i trochę czas pozwoli, to również będę chciał ciut zadziałać via SAT :)

Pozdrawiam
Paweł - SQ5LWQ

SQ9MES pisze...

Dziękuje Pawle i oczywiście zapraszam na satelity:)
Mam nadzieję że się usłyszymy

SQ6KPR pisze...

Fajnie opracowane tylko ta żółta czcionka to niewypał. Trzeba się wpatrywać żeby odczytać.

SQ6KPR pisze...

Super, tylko zmień żółtą czcionkę na jakąś bardziej kontrastową bo się zlewa z tłem.

SQ9MES pisze...

Ok w takim razie w wolnej chwili zamienię kolor na bardziej wyrazisty.
Pozdrawiam Robercie.

SQ9MES pisze...

Zmienione,dodatkowo czcionkę poprawiłem, na bardziej czytelną.

SQ6KPR pisze...

Dziękuję.
Jeszcze nie przejrzałem, ale na pewno jest super, zaraz poczytam po raz kolejny.