Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga. Moje imię Mariusz, mój znak to SQ9MES. Mieszkam w Olkuszu.
Krótkofalarstwem zajmuję się hobbystycznie, na pasmach pracuje głównie na VHF/UHF/SHF, oraz poprzez amatorskie satelity.
Zaliczone i potwierdzone mam wszystkie aktywne satelity, we wszystkich modach. Sprzęt którego obecnie używam to: Lincoln 1, Icom 820h, Yaesu 857d oraz Alinco DJ-G7.
Moje wideo można obejrzeć na kanale:
http://vimeo.com/sq9mes



niedziela, 16 maja 2010

Kopia zapasowa logów




Dla każdego krótkofalowca logi są zapewne jednymi z najważniejszych plików które kopiuje, aby w razie awarii systemu można było odtworzyć ponownie cały log.
Kopię można wykonywać co jakiś określony czas ale nie zawsze o tym pamiętamy, bądź jest to czasochłonne (podłączenie pamięci zew. szukanie folderów etc.)
Moja propozycja



skierowana jest głównie do użytkowników laptopów gdzie są wbudowane czytniki kart pamięci, w której na stałe można umieścić kartę, na której będziemy zapisywać ważne dla nas pliki.
Z powodzeniem można także zapisywać po dołączeniu przenośnej pamięci flash.
Pokaże to na przykładzie plików z programu Looger32, ale można to zrobić ze wszystkimi plikami.





Brak komentarzy: